VMware نسخه جدید VMware Cloud خود را منتشر کرد

اخیرا ، VMware از در دسترس بودن عمومی VMware Cloud خبر داد. VMware Cloud توسط شرکت VMware به عنوان IaaS یا همان Infrastructure as a Services معرفی شده است. محصول VxRail یکی از محصولاتی است که شرکت Dell EMC Power Edge با همکاری شرکت VMware طراحی و تولید کرده است که نرم افزار VMware اجرا شده در Dell VxRail HCI سرویس IaaS شرکت Vmware را پشتیبانی کرده و سرویس هایی مانند VMware vSphere, VMware vSAN,  و  VMware NSX را فراهم می کند.

VMware بزرگترین کمپانی در زمینه مجازی سازی است که این شرکت از سال 1998 شروع به کار کرده است.

VMware Cloud

می توان گفت مهمترین ویژگی جدید اضافه کردن یک رک 42RU R2 به زیرساخت Infrastrast-as-a-Service است. پیش از این ، مشتریان فقط به رک های R1 محدود می شدند. رک جدید 42RU R2 برای مراکز داده و استقرار جغرافیایی در دسترس است. در همین راستا ، VMware همچنین امکان خرید ویژگی افزایش ظرفیت خودکار را به مشتریان می دهد. طبق گفته VMware ، این شرکت به طور خودکار نود های جدیدی را در صورت نیاز برای رفع نگرانی های مقیاس پذیری برای مشتریانی که مایل به پرداخت هزینه خدمات جدید هستند ، اضافه می کند.

در حالی که VMware Cloud در درجه اول نرم افزار VMware را روی Dell VxRail اجرا می کند ، صرفا فقط از نرم افزار VMware استفاده نمی کند به طوری که IaaS با صدور گواهینامه Dell EMC PowerProtect Data Manager و PowerProtect Cyber Recovery راهکارهای پشتیبان گیری و بازیابی منحصر به فردی ارائه می دهد. این سرویس همچنین اخیراً صدور گواهینامه را با Veeam بکاپ تکمیل کرده، بنابراین مشتریان اکنون گزینه استفاده از Veeam بکاپ را برای تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی نیز دارند.

ما قبلاً سرویس زیرساخت های مجازی سازی را پوشش داده ایم. طبیعتاً ، VMware Cloud نیز بخشی از خدمات VMware می باشد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *