گالری ویدیوها

ضرورت استفاده از تجهیزات امنیتی و فایروال در شبکه

فایروال سیسکو

دفاع پیشرفته برای حملات پیشرفته

فایروال دستگاهی امنیتی است که ترافیک ورودی و خروجی شبکه را نظارت و کنترل می کند و براساس مجموعه قواعد امنیتی تعریف شده تصمیم می گیرد که کدام ترافیک ، از نوع به خصوصی را  مجاز دانسته یا مسدود کند. فایروال ها بیش از 25 سال است که به عنوان صف اول دفاع در امنیت شبکه حضور داشته اند . این ابزار ها ، حایلی میان شبکه های داخلی کنترل شده که امنیت مورد اعتماد دارند و شبکه های بیرونی غیر قابل اعتماد ، همچون اینترنت ایجاد می کنند.

یک سیستم فایروال می تواند سخت افزاری ، نرم افزاری و یا ترکیبی از هر دوی آن ها باشد.

فایروال های  NGFW

(دفاع پیشرفته در برابر حملات پیشرفته)

این فایروال ها تهدیدهای بیشتری را مسدود می کنند و آنهایی که به سیستم دفاعی نفوذ می کنند را به سرعت از طریق Threat-focused NGFW کم می کند. اکثر کمپانی ها فایروال های NGFW را برای جلوگیری از تهدیدهای جدیدی همچون بدافزار های (Malware) پیشرفته و حملات Application – layer مستقر می کنند.

مطابق تعریف شرکت Gartner فایروال های NGFW باید شامل موارد زیر باشد:

  • قابلیت های فایروال استاندارد همچون Stateful inspection
  • پیشگیری از نفوذ
  • آگاهی از اپلیکیشن ها و کنترل آنها به منظور مشاهده و مسدود کردن اپلیکیشن های مخاطره آمیز
  • ارتقای Path ها برای دربرگرفتن Feed های اطلاعاتی آینده
  • تکنیک هایی برای  اداره کردن رشد تهدیدهای امنیتی

متخصصین ما آماده‌اند تا در صورت لزوم با حضور در سازمان ضمن تحلیل دقیق نیازهایتان و با در نظر گرفتن محدودیت‌های مالی ، بهینه‌ترین راهکار را در خصوص انتخاب فایروال سیسکو به شما معرفی نمایند . علاوه بر این می توانید از کارشناسان ما در خصوص قیمت فایروال سیسکو در مدل های مختلف و نیز انواع فایروال سیسکو ، مشاوره لازم را دریافت کنید .

سایر ویدیوها