به روز رسانی های نرم افزاری جدید HPE Simplivity

HCI SimpliVity توسط شرکت HPE به روز رسانی شد

اخیرا ، (Hewlett Packard Enterprise (HPE یک سری به روز رسانی های نرم افزاری جدید را برای محصولات HPE Simplivity خود ارائه داده است. همانطور که در مقاله بررسی اجمالی HPE SimpliVity صحبت کردیم تمرکز اصلی محصولات HPE Simplivity بر روی مبحث (hyper-converged infrastructure (HCI می باشد.

خبر از این قرار است که محصولات HPE SimpliVity توسط پلتفرم  HPE InfoSight پشتیبانی خواهند شد و همینطورHPE SimpliVity ، اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات SimpliVity مورد نیاز را برای پشتیبانی از HPE StoreOnce در سال 2020 تکمیل کند.

StorageReview-HPE-Simplivity_and_Infosight

همانطور که در مقالات قبل به بررسی HPE SimpliVity پرداختیم ، خاطرنشان کردیم ، ویژگی اصلی SimpliVity سهولت استفاده آن و همینطور کم هزینه بودن آن از نظر منابع IT است.

HPEبرای اولین بار InfoSight را در اوایل سال گذشته منتشر کرد ، و همواره تمرکز خود را بر کاهش بار مدیریت یک مرکز داده با ردیابی معیارها برای پیش بینی و پیشگیری از مشکلات قرار داده است. محصولات HPE SimpliVity توسط پلتفرم  HPE InfoSight پشتیبانی خواهند شد. در مباحث هوش مصنوعی InfoSight نحوه پرداختن به آدرس را نیاموخته و درمورد مسائل مربوط به هوش مصنوعی InfoSight هنوز مورد توجه قرار نگرفته است در ازاء این نرم افزار دید و تجزیه و تحلیل جامعی را در مورد Performance دیتاسنتر به شما ارائه می دهد.

HPE با توجه به آنچه درباره ی آن صحبت کرده است ، one-click cluster upgrades را برای HPE SimpliVity ارائه می دهد.

این ویژگی جدید باید مشتریان را قادر سازد که Firmware ، VM hypervisor و HPE SimpliVity را به طور همزمان در چندین node با یک کلیک بروز رسانی کنند.

با نگاه به آنچه که HPE برای آینده برنامه ریزی کرده است، این شرکت اعلام کرده است که آنها با اضافه کردن پشتیبانی از HPE StoreOnce در سال آینده ، می توانند حفاظت از داده های SimpliVity را بهبود بخشند. وقتی این بروزرسانی ها منتشر شوند ، این شرکت خواهان این است که HPE SimpliVity بتواند از طریق پلتفرم HPE StoreOnce خود محافظت از داده ها در سطح برنامه را پشتیبانی کند.

HPE SimpliVity هنوز هم قابلیت های پشتیبان گیری و بازیابی فعلی خود را حفظ خواهد کرد.

دسترسی

HPE InfoSight برای HPE SimpliVity – به زودی

پشتیبانی از HPE StoreOnce توسط HPE SimpliVity – در سال 2020

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *