خدمات ابر HPE GreenLake منتشر شد

اخیرا HPE Discover شرکت HPE در نمایشگاه سالانه خود خبر از گسترش عمده خدمات ابری GreenLake داد. سرویس های ابری جدید GreenLake شامل مدیریت گستردگی container ، عملیات یادگیری ماشین ، VM ها ، ذخیره سازی ، محاسبات ، محافظت از داده ها و شبکه می باشد. این نشانگر ادامه استراتژی edge-to-cloud platform-as-a-service است.

خدمات ابر HPE GreenLake

خدمات ابر HPE GreenLake

تقریباً همه سازمان ها به دنبال یک استراتژی مناسبِ ابر ترکیبی (Hybrid) و یا چند ابری (Multi-Cloud) هستند. استفاده از این استراتژی ها فواید بسیاری را به دنبال دارد اگر چه موانع مختلفی در راه پیاده سازی این نوع استراتژی ها وجود دارد که عبارتند از:

  • گیر در برنامه
  • حجم داده
  • مباحث مربوط به امنیت
  • و هزینه های غیرقابل پیش بینی

به همین دلیل است که اکثر برنامه ها هنوز در محیط ابری قابل پیاده سازی نیستند. بنابراین ، سازمان ها ممکن است مجبور شوند دو محیط جداگانه را همزمان پیاه سازی کنند و به ازای هر یک هزینه های متفاوتی را در بر گیرند.

شرکت HPE به دنبال حل این مشکل با سرویس های ابری GreenLake جدید خود است که این سرویس ها با داشتن یک مدل عملیاتی ثابت و با دید و حاکمیت در کلیه برنامه ها و داده های سازمانی ، به مشتریان در محیط مورد نظر خود کمک خواهند کرد.

سرویس های جدید GreenLake برای محیط های توزیع شده (distributed environments) ساخته شده است. انواع مختلفی از خدمات را ارائه می دهند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد. این خدمات ابری جدید قابل پیاده سازی چه در محیط های کوچک و چه در محیط های متوسط و وسیع، بر اساس بلاک های از قبل یکپارچه شده می باشد. مشتریان می توانند این خدمات را در حداقل 14 روز پیاده سازی کنند.

خدمات جدید HPE GreenLake Cloud شامل موارد زیر است:

  • Cloud services for Containers

سرویس های ابری HPL GreenLake ، با استفاده از HPE Ezmeral Container Platform ، قابلیت انعطاف پذیری را در اجرای برنامه های کانتینر شده در مراکز داده ، امکانات جابجایی ، چندین ابر عمومی و در لبه Edge فراهم می کنند.

  • Cloud services for Machine Learning Operations

از طریق HPE GreenLake ، مشتریان می توانند به یک راهکار مختص بارِ کاری مناسب که بر روی بستر HPE Ezmeral Container Context و HPE Ezmeral ML Ops برای کل چرخه حیات ML ساخته شده ، مشترک شوند.

  • خدمات ابری برای ماشین های مجازی ، ذخیره سازی و محاسبات

برای مشتریانی که می خواهند یک ابر خصوصی داشته باشند ، HPE خدمات ابری HPE GreenLake را برای دستگاه های مجازی ، ذخیره سازی و محاسبات راه اندازی می کند. با ارائه نمونه هایی، در پنج کلیک ، این سرویس ها نیز به آسانی پیاده سازی می شوند و همچنین برنامه ریزی ظرفیت فعال با آنالیز مصرف قدرتمند در پلتفرم مدیریت مرکزی HPE GreenLake را دارست.

  • خدمات Cloud برای حفاظت از داده ها

برای مشتریانی که به دنبال مدرن سازی حفاظت از داده های خود هستند ، HPE پشتیبان گیری و بازیابی داده ها را بدون دردسر و خودکار برای هر SLA انجام می دهد. از بازیابی سریع تا محافظت طولانی مدت. این سرویس های ابری جدید از طریق HPE GreenLake شامل پشتیبان گیری ایمن و کارآمد در محیط و سرویس پشتیبان گیری ابر سازمانی است. پشتیبان گیری HPE Cloud Volume امکان تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی از ابر را بدون هزینه اضافی و با سرعت مناسب فراهم می کند تا به سادگی از داده ها جهت بازیابی ، تست ، توسعه و تجزیه و تحلیل استفاده کنید.

  • خدمات ابری برای Edge Intelligent

امروزه ، بیش از هر زمان دیگر ، مشتریان به دنبال کاهش CapEx برای ساده کردن روند بودجه خود و پیش بینی و مدیریت بهتر هزینه های عملیاتی شبکه هستند. خدمات اتصال مدیریت شده جدید آروبا ، اکنون به عنوان سرویس های ابری از طریق HPE GreenLake در دسترس هستند ، اولین شبکه کامل کسب و کار خود را تحت Network as a Service ارائه می دهد و با Aruba ESP (پلتفرم خدمات لبه) که اخیراً معرفی شده است ، چابک ابری را به لایه Edge خود آورده است.

دسترسی

سرویس های جدید HPE GreenLake برای ماشین های مجازی ، محاسبات ، ذخیره سازی ، محافظت از داده ها و لبه های هوشمند اکنون در سراسر جهان در دسترس است. سرویس های جدید cloud برای container ها و ML Ops اکنون در دسترس هستند.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *