شرکت HPE ذخیره ساز های Primera & Nimble خود را بروز رسانی کرد

اخیرا ، شرکت (HPE (Hewlett Packard Enterprise چندین نسخه بروز شده از HPE Primera و HPE Nimble را معرفی کرد. شرکت هیولت پاکارد در سال 2015 برای تمرکز روی محاسبات پیشترفته از HP جدا شد. از آن زمان ، این شرکت بخش های مختلفی را جهت ارائه خدمات راه اندازی کرد .

ذخیره ساز های Primera & Nimble

ذخیره ساز HPE Primera، ارائه دهنده ذخیره سازی داده های سطح 0 سازمان ها است. این شرکت ذخیره ساز HPE Primera خود را در شش مدل مختلف ارائه می دهد.

  • All Flash Versions – A630,A650,A670
  • Converged Flash Versions – C630,C650,C670

طبق گفته شرکت HPE ، برای تصحیح عملکرد این سیستم در Real-Time با بهینه سازی پویا در استفاده از منابع، نرم افزاری را برای این سرویس به روز کرده است. با جدا کردن انسان از حلقه تصمیم ،HPE امیدوار است که عملکرد سیستم را بهبود بخشد و هزینه ها را کاهش دهد.

HPE همچنین اعلام کرده است که نرم افزار سرویس InfoSight خود را نیز ارتقاء داده است. تجزیه و تحلیل جدید cross-stack به شناسایی مشکلات عملکردی بین ذخیره ساز و VM ها و همچنین منابع مجازیِ استفاده نشده کمک می کند.

طبق گفته این شرکت ، HPE Primera در حال حاضر به HPE Nimble Storage می پیوندد و از درایور CSI برای Kubernetes پشتیبانی می کند.

راهکارهای ذخیره سازی HPE Nimble ، جهت SCM Cache با ذخیره سازی مداوم SSD معماری شده است تا زمان پاسخگویی را با میانگین تاخیرِ زیر 250μs تحویل دهد. این راهکارها در برابر آسیب بسیار انعطاف پذیر بوده و از 3 Site Replication از جمله ابر پشتیبانی می کنند و از بروز یک فاجعه، همراه با انعطاف پذیری ابر برای امکان استفاده از داده ها برای آزمایش ، توسعه و تجزیه و تحلیل، محافظت می کند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *