همکاری HPE و VMware برای یکپارچه سازی HPE vSAN Ready Node

HPE و VMware بطور چشمگیری اجرای vSAN Ready Node را ساده تر می کنند

HPE خبر از همکاری جدید با VMware داد که این خبر حاکی از پیکربندی یکپارچه HPE vSAN Ready Node می باشد تا محصولات خود را پوشش دهد.

هدف از این همکاری این است که به مشتریان یک زیرساخت hyperconverged ارائه دهد. vSAN به عنوان محصول ذخیره سازی مبتنی بر نرم افزار VMware است که Pool های دستگاه های ذخیره سازی را به صورت مستقیم در یک کلاستر مجازی سازی سرور VMware vSphere قرار می دهد. حال شرکت HPE پیکربندی های VMware vSAN Ready Node را بر اساس سرورهای HPE ProLiant پشتیبانی ، تأیید و ارائه می دهد.

VMware vSAN HPE Nodes

همچنین VMware اشاره بر این دارد که این مشارکت یک تجربه یکپارچه تر ، از جمله سهولت در خرید ، سادگی مدیریت Lifecycle ، و تنها منبع پشتیبانی از HCI را با vSAN فراهم می کند. یکپارچه سازی HPE vSAN Ready Node در ProLiant اکنون با کلیه نرم افزارهای لازم از پیش نصب شده در دسترس است: VMware vCenter ، VMware vSAN ، VMware vSphere برای مدیریت یکپارچه و فریم ور سازگار با (VMware Hardware Compatibility List (HCL .

مشتریان همچنین می توانند از گردش کار موجود در vCenter جدید یا قبلی خود استفاده کنند ، همچنین از ابزار جدید مدیریت vSphere Lifecycle برای بروزرسانی های کلاسترهای HCI ، مدیریت vSphere Lifecycle نیز استفاده می کنند.

نکته دیگری که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد ، نظارت بر وضعیت سرورهای HPE ProLiant از vCenter برای مشتریان امکان پذیر است.

Building on an intelligent foundation

HPE vSAN Ready Node یک بلاک ساختاری ایجاد شده از طریق نرم افزار است که بر روی intelligent foundation سرورهای HPE ProLiant ساخته شده است. تمام پیشنهادات HPE vSAN Ready Node به طور پیش فرض برای پیکربندی بهینه شده است و برای کسب و کار ها هر دو ویژگی هزینه و کارایی ، مختص vSAN نیز حاصل می شود.

هر Node دارای مجموعه ای کامل از گزینه های معتبر برای به روزرسانی است. شما می توانید هر سرور را متناسب با محیط خاص خود با اطمینان از اینكه هر گزینه نشان داده شده حداقل شرایط لازم برای پروفایل های vSAN را داراست ، تنظیم كنید.

اکنون شما این گزینه را دارید که پیش از نصب VMware vSphere™ 6.7 Update 3 یا vSphere 7 از جمله درایورها و فریم ور های معتبر HPE استفاده کنید. اگر VMware vSphere® 7 انتخاب شده باشد ، HPE افزونه (vSphere Lifecycle Manager (vLCM  را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

 

شین ون کوو در Hewlett Packard Enterprise گفت: “مشتریان می خواهند منابع خود را بر نوآوری متمرکز کنند نه کارهای روزمره ، بنابراین ما به ادغام کار خود با VMware افتخار می کنیم تا مدیریت ساده Lifecycle و پشتیبانی از یک تک منبع را ارائه دهیم.”

پیکربندی های HPE vSAN Ready Node

پیکربندی های HPE vSAN Ready Node برای به دست آوردن عملکرد ایده آل در این چهار بار کاری بهینه شده است:

مجازی سازی — HPE ProLiant DL360 All Flash 6 با پردازنده های Intel® Xeon® مقیاس پذیر، برای محیط های بسیار مجازی و یا محیط های زیرساختی وب بهینه شده است ، این راهکار به عنوان یک افزونه قدرت محاسباتی، برای افزایش بازده در جریان رسانه ها یا سرویس های وب یا مدیریت زیرساخت های IT ایده آل است.

مدیریت و پردازش داده ها — HPE ProLiant DL360 All Flash 8 با پردازنده های Intel® Xeon® مقیاس پذیر، یک راهکار برای ذخیره داده ها با هدف بهینه سازی مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل ارائه می دهد. با داشتن throughput بالای دیسک و تأخیر کم ، این راهکار یک قابلیت عالی برای انواع ساختارهای ذخیره سازی است.

سرعت زیرساخت — HPE ProLiant DL380 8SFF All Flash 4 با پردازنده های Intel® Xeon® مقیاس پذیر ، گرافیکی آماده برای بهینه سازی عملکرد محاسبات نسل بعدی از طریق پردازنده های اختصاصی است. این امر یک راهکار عالی برای تجسم بالاترین سطح 2D/3D  مجازی سازی شده با زیرساخت های مجازی سازی دسکتاپ می باشد.

انبار کردن داده — HPE ProLiant DL380 24SFF Hybrid 8 با پردازنده های Intel® Xeon® مقیاس پذیر ، فضای ذخیره سازی لازم را برای کمک به بارهای کاری سنگین و محیط های پردازش آنالیزی وسیع و داده ها فراهم می کند. بهینه سازی شده برای Capacity با اسلات های اضافی در دسترس ، این سرور آماده شده است تا طیف گسترده ای از نیازه های ذخیره سازی را فراهم کند.

HPE vSAN Ready Nodes در HPE ProLiant DL360 ، HPE ProLiant DL380 و HPE ProLiant DL325 ساخته شده و در دسترس است. مشخصات بیشتری را می توانید در هر دو وب سایت VMware و HPE دنبال کنید.

HPE VMware

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *