سیسکو و اشنایدر برای ساده سازی محاسبات لبه (Edge Computing) به همکاری با هم پرداختند

چند روز پیش در Cisco Live ، شرکت سیسکو ، با همکاری اشنایدر ، جزئیات بیشتری را در مورد اهداف و راهکارهای جدید enclosure Micro Data Center و NetShelter WX 6U Wall Mount enclosure ارائه داد. با استفاده از این محصول مشترک ، به دلیل افزایش محاسبات لبه بر چالش های جدید فناوری اطلاعات غلبه کنید. چالش های قابل توجهی مانند ارائه خدمات دیجیتال پیشرفته به مشتریان ، و جمع آوری و پردازش مقادیر زیادی از داده های خارج از مراکز داده.

سیسکو و اشنایدر الکتریک سابقه همکاری 15 ساله ای را دارند که با همکاری مشترک همچنان به رشد خود ادامه می دهند تا با چالش های جدید این حوزه جدید که به عنوان محاسبات لبه (Edge Computing) شناخته می شود مقابله کنند.

سیسکو و اشنایدر برای ساده سازی Edge Computing به همکاری با هم پرداختند.

از آن جایی که این شرکت ها تا به اینجا به دنبال حفظ استقرار ، مدیریت ، ایمن سازی و پشتیبانی از زیرساخت های فناوری اطلاعات هستند می دانند که ایجاد زیرساخت های edge computing می تواند کمی چالش برانگیز باشد. هدف از این مشارکت مهندسی شده یکپارچه سازی راهکار های مراکز داده Micro جهت ساده سازی محاسبات لبه می باشد. این enclosure برای زیرساخت های IT غیرسنتی مانند برنامه های سبک صنعتی و خرده فروشی طراحی شده است. می توان آن را بر روی دیوار یا کف (با کاستور) نصب کرد که همراه با فیلتر کیت و یکپارچه سازی فن ها هوا را از پشت می کشد و همینطور با فراهم کردن امکان قفل در تمام پنل ها امنیت قابل قبولی را ارائه می دهد. این انکلوژر جدید یک جزء مهم برای راهکار های مشترک Cisco و Schneider است. این راهکارها در زیرساخت های Cisco HyperFlex Edge hyperconverged قرار دارند که با سوئیچ های سیسکو و منابع برق اضطرای APC یا همان (UPS) و انکلوژر ها مطابقت دارد و همینطور باعث بهبود در مانیتور کردن زیرساخت های فیزیکی و امنیتی نیز می شود. این شرکت ها پیکربندی های متعددی را ارائه می دهند تا انکلوژر ها بتوانند متناسب با طیف گسترده ای از محیط ها و بارهای کاری پیکربندی شوند که باعث می شود کاربران نتایج قابل قبولی را در هر مکان به سادگی به دست آورند.

این شرکت ها بر این باورند که تنها در سه سال ، بیش از 50 درصد از زیرساخت های پیشتفرته IT در edge مستقر خواهند شد و تا سال 2024 تعداد برنامه های edge به 800٪ افزایش خواهد یافت.

برای شرکت هایی مانند سیسکو ، ارزشمندی این سرعت کار هوشمندانه ای است تا مشتریان بتوانند از لحاظ اقتصادی وعملیاتی از محاسبات لبه بهرمند شوند.

 

!

با حداقل امکانات اسقرار و مانیتور کردن کامل از راه دور نیاز به استقرار در محل را کاهش دهید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *