Dell EMC محصولات سری PowerProtect DD های خود را معرفی کرد

امروز Dell Technologies، محصولات جدید سری PowerProtect DD خود را معرفی کرد. Dell در حال حاضر هم دارای خط تولید محصولات PowerProtect و هم خط تولید محصولات (DD (Data Domain می باشد. به نظر می رسد که Dell در تلاش است تا این دو محصول را باهم ادغام کند.

امروز محصولات Dell EMC Data Domain DD3300 به عنوان Dell EMC PowerProtect موثر برندگذاری شد.

Appliance های سری PowerProtect DD

PowerStorage

علاوه بر برندگذاری محصولات Dell EMC Data Domain DD3300 به عنوان Dell EMC PowerProtect DD3300، همچنین شرکت Dell EMC قصد دارد سه محصول جدید را منتشر کند. Dell EMC PowerProtect DD6900 ، PowerProtect DD9400 و PowerProtect DD9900 همگی قرار است هفته آینده منتشر شوند. مدل های جدید می توانند از 1 ترابایت تا 1.25 پتابایت ظرفیت قابل استفاده در یک Single Rack را فراهم کنند. این محصولات با کمک سخت افزارهای تخصصی داخل خود در فشرده سازی داده ها به منظور بهبود ظرفیت مؤثر کمک می کنند. از نظر Dell ، Performance ادعا می کند این محصولات جدید بیش از یک سوم سریع تر خواهند بود و می توانند تا 60.000 IOPS را پشتیبانی کنند.

Dell Technologies همچنین از این فرصت استفاده می کند تا نرم افزار PowerProtect مربوط به خود را بروزرسانی کند ، و نسخه های جدیدتری را به بازار عرضه کند. نسخه جدید نرم افزار PowerProtect با توجه به فرم و ادغام با VMware vSphere و Dell EMC cloud disaster recovery پشتیبانی مناسبی را ارائه خواهد داد. Dell EMC Cyber Recovery اکنون به عنوان Dell EMC PowerProtect Cyber Recovery شناخته می شود که از نرم افزار PowerProtect و محصولات آینده PowerProtect DD پشتیبانی می کند.

زمان دسترسی

Dell EMC PowerProtect DD6900 ، PowerProtect DD9400 و PowerProtect DD9900 در تاریخ 30 سپتامبر 2019 در سطح جهان در دسترس خواهند بود.

منبع : storagereview

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *