Veeam و Lenovo شراکت جهانی با یکدیگر را اعلام کردند.

در طی چند روز اخیر شرکت Veeam Software اعلام کرد که مشارکت جهانی جدیدی را با Lenovo آغاز کرده است. از طریق این مشارکت جدید، مشتریان در حال حاضر قادر خواهند بود تا راه حل های Veeam Intelligent Data Management را با پیشنهادات (Lenovo Software Defined Infrastructure (SDI و (Storage Area Network (SAN به طور مستقیم از Lenovo و نمایندگان فروش خود در یک معامله واحد خریداری کنند. مشتریان Lenovo در حال حاضر قادر به ساده سازی فناوری اطلاعات خود هستند در حالی که از طریق Veeam به hyper-availability دست می یابند.

مشتریانی که به دنبال سرعت بخشیدن در تحولات دیجیتالی خود هستند، باید همه آنچه را که از راهکار های SAN و SDI در lenovo نیاز دارند را همراه با پلتفرم Hyper-Availability از Veeam داشته باشند. این فناوری های ترکیب شده در ساده سازی فناوری اطلاعات، رفع خطرات، و ارائه مدیریت هوشمند داده ها در سرعت بخشیدن و گسترش سازمان ها تاثیر گذار است. این قابلیت ها به کاهش هزینه های زیرساختی، مجازی سازی و مدیریت حفاظت از داده ها کمک می کند. شرکت های دولتی می گویند که مشتریان می توانند توسعه و استقرار برنامه های سریع را که ROI (نرخ بازگشت سرمایه) آن ها افزایش یافته مشاهده کنند. راه حل های تازه ارائه شده توسط Veeam و Lenovo معتبر بوده است.

پشتیبان گیری و بازیابی سریع Veeam ارائه دهنده مزایا و قابلیت های زیر است:

مدیریت ساده فناوری اطلاعات: ادغام مستقیم Veeam با VMware vSphere، مایکروسافت Hyper-V و Nutanix Acropolis به عملیات پشتیبان گیری و بازیابی خودکار کمک می کند؛ جهت اطمینان حاصل کردن Hyper-Availability از برنامه های کاربردی و داده های حیاتی.

بازیابی  Granularity: حداقل اختلال در عملیات کسب و کار را با ارائه گزینه های بازگردانی متعدد برای افزایش سطوح دسترسی سرویس ها به کاربران فراهم می کند؛ محدوده تنظیمات از بازیابی کل VM و یا فایل های فردی و اقلام برنامه های کاربردی.

نوآوری سریع: محیط Veeam DataLabs را می توان به سرعت ایجاد کرد. علاوه بر بهبود ROI در سرمایه گذاری های ذخیره سازی ثانویه Lenovo، قابلیت توسعه و تست برنامه های شتاب دهنده را فراهم می کند؛ بهبود تست کارآمد DR برای ادغام داده های شرکت های بزرگ و تجزیه و تحلیل داده ها برای بالا بردن هوش تجاری.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *