Microsemi راه کارهای Storage Adapter را توسعه داد.

Microsemi اعلام کرد که این خانواده در حال گسترش دادن آداپتورهای Adaptec Smart Storage 12Gbps SAS/SATA با دو قابلیت جدید تر SmartRAID 3162-8i و SmartRAID 3162-8i /e است.

SmartRAID 3162-8i ،با قرار دادن یک خازن فوق العاده روی آداپتور، پشتیبانی هایی را برای محافظت از داده های حافظه Cache ارائه می دهد.

SmartRAID 3162-8i / e به عنوان اولین raid adapter معتبر در صنعت با maxCrypto، کنترل کننده مبتنی بر Encryption ، است .

Cache RAID یک روش نسبتا رایج برای نوشتن داده ها در کش کنترل کننده قبل از دیسک است تا عملکرد را بهبود دهد. در حالی که این یک روش موثر است اما کاهش توان می تواند منجر به از دست دادن تمام داده ها شود. Microsemi با این محافظت از حافظه (Zero Maintenance Cache (ZMCP این مشکل را برطرف می کند. ZMCP دارای یک خازن فوق العاده است که می تواند power رساندن به کنترل کننده را ادامه دهد تا در صورت از دست دادن power ، در زمان لازم اطلاعات را به دیسک منتقل کند.  SmartRAID 3162-8i جدید با نسل ششم ZMCP همراه است که مدار پشتیبان Cache، حافظه فلش NAND و خازن فوق العاده ی قابل جایگزین ، همه را بر روی آداپتور خود ادغام می کند. داشتن ظرفیت در آداپتور می تواند فضای ارزشمندی در سرور را ذخیره کند.

با تغییر چشم اندازهای امنیتی و مقررات، شرکت ها نیازمند ابزارهای جدید برای محافظت از داده ها هستند در عین حال که انعطاف پذیری کافی برای دستیابی به نیازمندی ها را دارند. آداپتور جدید SmartRAID 3162-8i   راهکار maxCrypto CBE را به کار می بندد. این به مشتریان مراکز داده اجازه انتخاب رمزگذاری 256 بیت (XTS – Standard Encryption Standard (AES را برای هر logical volume با حداکثر کارایی می دهد که توسط SmartRAID 3162-8i /e مدیریت می شود.

ویژگی ها عبارتند از :

اتصال هشت lane از PCIe Gen 3 به Host

هشت پورت internal متصل به درایو های 12 Gbps SAS یا 6Gbps SATA ، به طور مستقیم یا از طریق یک SAS expander، با اتصال دهنده های با کیفیت بالا  SFF-8643 miniSAS.

2GB of DDR4 2100 MHz

حداکثر تا 1.45 میلیون IOPs در RAID0 4KB

پشتیبانی سخت افزار RAID برای سطوح  0/1/5/6/10/50/60/1 ADM/10 ADM

maxCache 4.0 با حداکثر 2TB کش SSD

ادغام با زنجیره ابزار Microsemi Adaptec، از جمله رابط کاربر گرافیکی MaxView Storage Manager (GUI)، ARCCONF، تنظیمات UEFI BIOS و maxView Event Monitor

دسترسی

Microsemi’s Unified Smart Storage Stack ، و همچنین نسل چهارم SmartRAID 3100، SmartHBA 2100 و خانواده محصولات SmartHBA 2100 and HBA 1100 series اکنون در دسترس هستند.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *