معرفی ویژگی های جدید vSphere Platinum و vSphere 6.7 Update 1

معرفی ویژگی های جدید vSphere Platinum و vSphere 6.7 Update 1

ما بسیار خوشحالیم که امروز این مقاله را برای شما به اشتراک میگذاریم که VMware ، VMware vSphere Platinum را معرفی می کند – یک نسخه جدید از vSphere و همچنین vSphere 6.7 Update 1 – آخرین نسخه از صنعت مجازی سازی و پلتفرم Cloud.

با توجه به افزایش تهدیدات نسبت به امنیت داده ها ، فشار نظارتی برای کنترل چنین خطراتی افزایش می یابد، سازمان ها از تمرکز بر روی ابزارهای امنیتی به سمت راهکارهای زیر ساخت می روند. در اینجا به برخی از چالش های کلیدی و زمینه های تمرکز برای مشتریان اشاره می کنیم، زمانی که به IT Security می پردازیم:

  • رفع تهدیدات امنیتی و حفاظت از برنامه های کاربردی، بالاترین اولویت فناوری اطلاعات و کسب و کار است.
  • تهدیدات امنیتی در حال افزایش و پیچیده تر شدن هستند.
  • نیازهای امنیتی باید در پایه و اساس یک معماری فناوری اطلاعات و در کل محیط، نه فقط در یک جزء یا لایه فعال شود. فناوری اطلاعات به امنیت جامع – برنامه ها، داده ها، زیرساخت ها و دسترسی نیاز دارد.
  • امنیت باید به شیوه ای یکپارچه و بدون هیچ درزی به آسانی به کار گرفته شود.
  • مدل های امنیتی سنتی و محصولات ضد ویروس می تواند هر دو بی اثر و مصرف بیش از حد منابع سیستم باشد. معمولا بعد از شناسایی تهدید فعال می شوند که ممکن است خیلی دیر باشد.

vSphere Platinum چیست

معرفی VMware vSphere Platinum :

VMware vSphere Platinum یک نسخه جدید از vSphere است که قابلیت های امنیتی پیشرفته ای را که به طور کامل در Hypervisor ادغام شده اند را ارائه می دهد. این نسخه جدید ترکیبی از قابلیت های پیشرو در صنعت vSphere با VMware AppDefense، ارائه VM های ساخته شده با هدف برای حفاظت از برنامه های کاربردی است.

با استفاده از این قابلیت های جدید، vSphere Platinum امنیت زیرساخت ها و برنامه های خود را با استفاده از VMware ، AppDefense که توانایی استفاده از hypervisor  را دارد و Machine Learning به گونه ای است که امنیت را ساده می کند و به آسانی آن ها را اجرا می کند.  vSphere Platinum به ادمینvSphere  اجازه می دهد تا زیرساخت های امنیتی و برنامه های کاربردی را با استفاده از ماشین های مجازی برای اجرا در حالت “known good” اجرا کند.

هر روزه تهدیدات جدید ظاهر می شود و vSphere Platinum قابلیت های جدیدی را برای رفع این تهدیدات در سیستم عامل مهمان ارائه می کند. همراه با vSphere Platinum، VMware AppDefense قابلیت های کلیدی را برای محافظت از برنامه های در حال اجرا در vSphere ارائه می کند. AppDefense حالت و رفتار در نظر گرفته شده در برنامه را درک می کند، و سپس تغییرات در حالت مورد نظر را مانیتور می کند. هر تغییری از وضعیت “known good” یک تهدید را نشان می دهد. این روش ماشین مجازی را قادر می سازد در حالت “known good” اجرا شود نه اینکه تلاش کند تا تهدیداتی را شناسایی کند که ممکن است با یک امضای شناخته شده منطبق نباشد.

vSphere Platinum برنامه های کاربردی، زیرساخت ها، داده ها و دسترسی را با قابلیت های ترکیبی vSphere core و AppDefense تضمین می کند. این یک راه ساده و قدرتمند برای حفظ جریان کار موجود است، در حالی که از هماهنگی میان ادمین های vSphere و تیم های اپلیکیشن و امنیت پشتیبانی می کند ؛ ترمیم و پاسخی منسجم تر را در برابر یک حادثه امنیتی موجب می شود.

مزایای VMware vSphere Platinum برای Admin های شبکه

  • با استفاده از این قابلیت هوشمند هدف از اجرای ماشین ها در محیط vSphere ، AppDefense است که قادر به دیدن هر گونه تغییر وضعیت و رفتار احتمالی مخرب را در ماشین مجازی می باشید.
  • درک نحوه رفتار برنامه نویسان و هشدار به مسائل بالقوه و انحرافات.
  • سطح حملات و خطرات نفوذ را کاهش دهید.
  • یک راه ساده و قدرتمند برای همکاری با تیم های امنیتی، اپلیکیشن و کاربردی ایجاد کنید.
  • دریافت دید بهتر و حفاظت از راه حل امنیتی ساده، بدون هیچ عامل مدیریتی (Agent) و Overhead حداقل.
  • با توجه به دید و درکی که از دیتا سنتر و مراکز داده خود دارید vSphere را در دیتا سنتر خود ایجاد کنید – با دید منحصر به فردتان ساختار خود را اتوماسیون و ایزوله کنید.
  • یک نقش بزرگ و مهم در امنیت کلی محیط IT خود داشته باشید – قهرمان امنیتی باشید!

مزایا برای تیم های امنیتی

  • دید بهتر و آگاهی موقعیتی از رفتارهای برنامه و هدف ماشین مجازی.
  • بهبود در تشخیص، تحلیل و بررسی و زمان واکنش – به سرعت شناسایی کردن حملات و تصمیم گیری سریع
  • بهبود ابزارهای امنیتی موجود و پشتیبانی از تلاش های منطبق با آن از طریق Visibility و هشدار برای ارتباطات و انحرافات اپلیکشین.
  • یکپارچه سازی در رفتار تجزیه و تحلیل و Machine Learning ، یک روش دقیق تر برای شناسایی و پاسخ به خطرات ارائه می دهند.
  • همبستگی با Big data برای شناسایی بهتر با استفاده از مدل Cloud SaaS.
  • امنیت به عنوان یک عامل کسب و کار – پشتیبانی از محیط DevOps از طریق یادگیری و حفاظت مداوم.
  • به راحتی با ادمین هایvSphere و برنامه های کاربردی برای امنیت بهتر و در عین حال احترام به گردش کار موجود و حفظ وضوح وظایف هماهنگ شده است.

ویژگی های کلیدی و قابلیت ها

vSphere Platinum جامع امنیت داخلی و قلب یک SDDC امن اعم از، برنامه های امنیتی، داده های امنیتی، زیرساخت های امنیتی و دسترسی امن را ارائه می دهد.

  • برنامه های امنیتی

 

  • VMware AppDefens

حفاظت از یکپارچگی برنامه های در حال اجرا در vSphere، با استفاده از Machine Learning برای مانیتور کردن هر گونه تهدیدات و پاسخ خودکار به آن ها. AppDefense برای سیستم عامل مهمان همه برنامه ها، VMware Application Stack و برنامه های third-party را قفل می کند. برای انجام این کار، AppDefense اطلاعات موجودی را در ماشین آلات مجازی و برنامه های کاربردی از vCenter Server، ابزارهای توسعه و چارچوب اتوماسیون جمع آوری می کند و به Machine Learning در فهمیدن وضعیت مورد نظر و ایجاد رفتارهای خوب شناخته شده برای برنامه و ماشین می پردازد. هر گونه انحراف از این حالت شناسایی و جلوگیری می شود، حفظ امنیت یکپارچگی برنامه ها، زیرساخت ها و سیستم عامل های مهمان. AppDefense دید دقیقی را برای مدیریت بهتر تغییرات و گزارش سازگاری ارائه می دهد، و همچنین یک مجموعه غنی از مکانیسم های واکنش های حادثه خودکار یا هماهنگ برای پاسخ به حملات فراهم می کند. علاوه بر این، Machine Learning را برای یک روش ساده و اتوماتیک برای انجام aduits و بررسی برای برنامه های کاربردی استفاده می کنند.

 

  • اطلاعات ایمن

 

FIPS 140-2 Validated VM Encryption, and cross-vCenter Encrypted vMotion – برای ایمن نگه داشتن در برابر دسترسی داده ای غیر مجاز هم در at-rest و هم در in-Motion از طریق Hybrid Cloud عمل می کند.

 

  • زیر ساخت امن

 

بوت امن برای ESXi به حفاظت از یکپارچگی میزبان های ESXi با کد امضا، کمک می کند

بوت امن برای ماشین های مجازی – از ماشین های مجازی مهمان در برابر دستکاری کدهای مخرب و سایر حملات سایبری محافظت می کند.

پشتیبانی برای TPM 2.0 برای ESXiتأیید یکپارچگی Hypervisor را با تایید اعتبار Boot Secure برای فرایند ESXi و امکان تایید هویت میزبان را امکان پذیر می کند.

TPM 2.0 مجازی – پشتیبانی از ویژگی های امنیتی مهمان سیستم عامل را در حین حفظ ویژگی های عملیاتی مانند vMotion و Disaster Recovery فراهم می کند.

Support for Microsoft Virtualization Based Securityپشتیبانی از ویژگی های امنیتی ویندوز 10 و ویندوز 2016، مانند Credential Guard ، در vSphere.

 

  • دسترسی امن

Audit Quality Loggingامکان مدیریت و کنترل مجاز را با ارائه وضوح بالا در عملیات vSphere فراهم می کند.

علاوه بر این، vSphere دارای یکپارچه سازی عمیق و در ارتباط با دیگر محصولات VMware مانند vSAN، NSX و vRealize Suite برای ارائه یک مدل کامل امنیتی برای مرکز داده کار می کند.

اعتبار برای VMware Cloud در AWS :

به منظور تسریع بخشیدن مسیر مشتریان به hybrid cloud، مشتریانی که 5 CPU یا بیشتر از لایسنس های vSphere Platinum را خریداری می کنند، 10،000 دلار اعتبار با ارزش برای VMware Cloud در AWS دریافت خواهند کرد. هنگامی که vSphere Platinum به طور کلی در دسترس است جزئیات و همچنین شرایط و ضوابط برای این پیشنهاد تبلیغاتی در اینجا در دسترس خواهد بود.

vSphere در قلب VMware Cloud در AWS قرار دارد که تنها راه حل hybrid cloud است که مشتریان vSphere را قادر می سازد تا برنامه های مضر بحرانی مدرن را ، حفاظت و مقیاس بندی کنند و از AWS، ابر رایانه ای پیشرو در جهان استفاده کنند. ما تعدادی از قابلیت های جدیدی را معرفی می کنیم که به سازمان ها در سرعت بخشیدن به پذیرش Cloud وMigration را افزایش می دهند. با خواندن این پست وبلاگ بیشتر بدانید.

معرفی VMware vSphere 6.7 Update 1 :

همراه با vSphere Platinum، ما بسیار خوشحالیم که vSphere 6.7 Update 1 را معرفی می کنیم که شامل برخی از ویژگی های کلیدی جدید و پیشرفته است. برخی از نکات برجسته عبارتند از:

vSphere Client مبتنی بر HTML5 پیشترفته تر – (دیگر نیازی به استفاده از سرویس FLEX نیست.)

پشتیبانی پیشرفته برای NVIDIA vGPU powered VMs؛ و پشتیبانی از Intel FPGA

ابزار جدید vCenter Convergence

نسخه جدید برای HCI و vSAN

بهبود کتابخانه محتوای vSphere

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *